Boerplay
Groeien, dat doen kinderen spelenderwijs, maar bedrijven met een frisse website. BOERplay is een grote speler op het gebied van openbare (speel)ruimtes. Het bedrijf is gespecialiseerd in maatwerkoplossingen met speel- en beweegtoestellen. BOERPlay kwam naar GetBright met de vraag hoe ze meer websitebezoekers en aanvragen konden genereren. Vanaf dat moment lag die bal bij ons.

Strategie & zichtbaarheid vergroten
Samen met BOERplay hebben we de customer journey geoptimaliseerd om meer online aanvragen te realiseren. Doelgroepen zoals onderwijs en recreatie werden aangesproken met effectieve campagnes via Google Ads en LinkedIn.
LinkedIn Lead Ads
LinkedIn was een nieuwe aanpak voor BOERplay. Met LinkedIn Lead Ads bereikten we potentiƫle klanten die niet direct op zoek waren naar de diensten en producten van BOERPlay. Dit leidde tot een sterke toename in online zichtbaarheid.
Top-of-mind blijven
Met re-marketing via Google en LinkedIn bleef BOERplay onder de aandacht van de doelgroep. Daarnaast zorgden nieuwsbrieven en e-mailmarketing voor blijvende betrokkenheid. De samenwerking met het salesteam van BOERplay zorgde ervoor dat we de marketingstrategie continu konden afstemmen op de resultaten.
Resultaat
De strategie was een groot succes! Het aantal leads steeg aanzienlijk, waarbij vooral LinkedIn een belangrijke rol speelde in het genereren van professionele aanvragen. Bovendien werd de klantreis duidelijker en beter meetbaar, waardoor we nog gerichter konden inspelen op de doelgroep. In juni ging de nieuwe, gebruiksvriendelijke website live, waarmee BOERplay klaar is voor de toekomst. Een duurzame samenwerking waar beide partijen trots op zijn!

