Huidzorg West
Huidzorg West, onder leiding van Annamarie van der Meulen, is een expertisecentrum voor huidverbetering met zes gecertificeerde huid- en oedeemtherapeuten en een praktijkondersteuner.
De uitdaging
In 2018 benaderde Huidzorg West ons met een duidelijke vraag: hoe konden we hun online zichtbaarheid vergroten en meer afspraken genereren bij de juiste doelgroepen?
Strategie
We gingen aan de slag met ons See, Think, Do, Care-model, waarbij we waardevolle doelgroepen identificeerden.
Top of Mind
Tijdens de Do-fase hebben we praktische tips voor huidverzorging aangeboden om de doelgroep te betrekken. Ook hebben we kennismakingsaanbiedingen gestart waardoor Huidzorg West top-of-mind bleef bij de juiste doelgroepen.
Doorontwikkeling
De website heeft een webshop gekregen, zodat huidverzorgingsproducten online te bestellen zijn. Gezien de groei van Engelstalige cliënten, is de site nu ook in het Engels beschikbaar.
Resultaat
Dankzij deze aanpak van GetBright zijn in de afgelopen twee jaar de maandelijkse bezoekers van de website verdrievoudigd, met een vijftienvoudige stijging in online aanvragen.
”Het met ons meedenken en denken in oplossingen is wat onze samenwerking met GetBright zo soepel laat verlopen’‘ – Annamarie van der Meulen, eigenaresse Huidzorg West


